Rezolva Problema: Config.cfg CS 1.6

Ce este config.cfg ?
Este fisierul in care se salveaza setarile pe care le faci tu sau care ti le modifica un server cand te conectezi la el, in joc.

Pentru ce este?
Am vazut ca multi player-i se lovesc de aceste probleme:
*Nu Merge*
-(B) Sa-mi aleg arme
-(O) Sa aleg Grenazi, Armura, etc.
-(T) Logo,
-(F12) Ma redirectioneaza pe un anumit server,
-Si multe alte probleme care sunt din cauza fisierului config.cfg

Cum rezolv problema?
1. Descarci fisierul config.cfg
2. Il dezarhivezi
3. Ii dam copy/paste in: C:\Games\Counter Strike 1.6\cstrike
4. Intram in joc si o sa fie totul la normal !

 

Daca v-am fost de ajutor lasati comentariu 

5 Response to "Rezolva Problema: Config.cfg CS 1.6"

  1. Anonim says:

    oooo decand cautam asa ceva si nu gaseam , e mult mai usor sa iei grenazi si armura acum si mai ales sa rezolvi problema cu directionatu direct spre servere, multumesc sefule

    Alx says:

    nu ai pentru ce... pentru ca si mie mia dat de cap aceasta problema ... :) si cand am aflat ce trebuia facut m-am gandit sa postezz pe blog

    Alx says:

    daca ai nevoie iti dau CFG meu :) http://cheats-hack-cs.blogspot.com/2011/06/cfg-japka-download.html

    Anonim says:

    Mersi pentu link,nu il observasem pe pagina principala.
    Apropo coduri pentru cs source ai?
    Multumesc din nou

    Alx says:

    nu, nici nu am jucat CS Source, acum nici 1.6 nu mai joc :D

Trimiteți un comentariu